Navy Blue



Ustala sam jako rano, jer nisam spustila roletne u sobi i sunce me je probudilo iz divnog sna sa krstarenja.

Posto sam imala dogovoren dorucak sa Markom i Kacom, a i slikanje, odmah sam znala da danas moram da imam nesto mornarsko na sebi, kao odlican komad bio je ovaj sako za koji sam iskreno zaboravila da ga imam. Moranarsko plavo je IN vec dve zadnje sezone, ali taj trend se idalje nastavlja. Nije samo sako taj koji je bivao zaboravljen nego i patike koje sam dobila prosle godine za rodjendan i koje sam obukla dvaput (sada triput). Ta dva zaboravljena komada sam uzkombinovala sa omiljenim farmerkama i sa omiljenom torbom. 

Ova kombinacija bi bila zanimljiva da je nosite kad hocete da ostavite utisak da ste ozbiljna poslovna zena, koja je sebi uzela dan za odmor.

Kiss, 
Tamara
















Zara jeans
Stradivarius blazers
Koton t-shirt
Aldo sunglasses
Armani bag
Armani shoes
Swarovski necklace

2 коментара:

 

FACEBOOK

Lookbook Katarina

Twitter Updates