Bad hair and brother's sunglasses



Marko me je, kao i skoro svako jutro, jedva probudio da se slikamo. Medjutim kada sam ustala i shvatila da mojoj frizuri tog dana nije bilo pomoci, odmah sam mu javila da ja odustajem od slikanja. Ali naravno, kod mene se retko desava da ja gledam dok se drugi slikaju i nisam izdrzala da se ne slikam.  Bilo mi je u planu da slike samo zadrzim za sebe. I tako smo se mi islikali, pocela sam da gledam slike i ispale su koliko toliko okej pa sam odlucila da ih ipak izbacim. Sto se tice kombinacije ove farmerke imam vec skoro 6 godina, mada ih retko nosim. Uklopila sam ih sa majcom sa kosturskom glavom svetlo roze. Naravno ja sam kasnila (kao i uvek) dohvatila sam prvu jaknu koju sam videla, navukla starke, "pozajmila" od brata naocare, hvala bogu tad nije primetio, ali ocigledno ce sad videti :) (izvini A, ali svidjaju mi se). I tako je nastao ovaj cudan i spontan post.

xoxo Katarina 
FA Choco Chic











Shirt (gift-unknown)
Pants Terranova 
Jacket H&M 
Glasses New Yorker (men)
Sneakers Converse



1 коментара:

 

FACEBOOK

Lookbook Katarina

Twitter Updates