Enjoying Monday


I tako sam se ja danas nasminkala, sredila sam kosu a pojma nisam imala sta cu da obucem za slikanje. Malo sam rovarila po ormanu i nasla sam ovu suknju. By the way, ova suknja je once upon a time bila haljina, koja me je uzasno smorila i umesto da je bacim, ja sam je sekla, skracivala, dodala malo tila i evo proslo je 4 godine a i dalje je nosim :D Od tada nikada ne bacam odmah stvari, nego pokusam da improvizujem nesto, osvezim neku stvar sa nekim nitnicama, skratim rukave, smislim sta jos mogu da dodam, oduzmem pa ako uspe odlicno ali ako ne onda leti u smece xD Pa da se vratimo na outfit, dakle suknju sam izabrala, snimila sam teksas prsluk i to sam izdvojila i falila mi je majca. Izabrala sam ovu sa animal print-om. A sal mi je nekada davno ostao kod Marka u kolima koji sam danas nasla, zaboravila sam da ga posedujem, uklopio mi se pa sam i njega stavila. :) Enjoy...

xoxo 
Katarina FA Choco Chic










Vest  Bershka
T-shirt Bershka 
Skirt (ex dress) New Yorker
Ankle boots H&M
Bag Zara
Sunglasses ALDO

6 коментара:

 

FACEBOOK

Lookbook Katarina

Twitter Updates