Just Go Where The Wind Blows




I'm back! :* Napokon sam zavrsila sa obavezama na fakutetu, a sad imam nekih 10ak dana slobodno :D Prvi slobodan dan sam izdvojila da se slikam za novi post. Jedva sam se izborila sa vetrom, ovo mi je bilo najteze slikanje do sad. Kosa mi je letela na sve strane, kapa koju sam nosila mi je odletela, oci su mi suzile od vetra ma to je bio haos tako da sam morala da poziram u skladu sa vetrom, i dobro je da je Marko bio strpljiv da me slika po onoj hladnoci. By the way ova kombinacija mi je za neku opustenu varijantu npr shopping, opustena vecera, rucak itd. A i volim ovaj outfit jer ga lako pretvorim u kombinaciju za izlazak - umesto dzempera sako a ravne cizme zamenim stiklama i to je to. Vidimo se uskoro :)

xoxo K 









Bershka shirt
H&M sweater 
Bershka leggings
Labrador boots 
Zara bag 
H&M jewelry
Aldo sunglasses

0 коментара:

Post a Comment

 

FACEBOOK

Lookbook Katarina

Twitter Updates