Little Kids



Koliko kod mrzeli sneg u Beogradu, ipak kad padne u svakom proradi ono malo dete u njemu i veseli se. Tako je i u nama proradilo malo dete i izasli smo da se igramo na snegu, zato smo i nas stajling prilagodili tome i obukli  trenerku(retka prilika da vidite Marka u trenerci, pogotovo da se to zabelezi kamerom).

P.S. Puno komentara je stiglo da li sam jos uvek na blogu. I dalje cu se druziti sa vama, nego sam malo vise uzivala vam Beograda, ali sad sam tu. Ljubim vas se!

XOXO Tamara & Marko Choco Chic


























Tamara nosi:
Iceberg track suit
Brugi jacket
UGG boots
Boggat hat


9 коментара:

  1. Tamara mnogooo ti je lepa kosa! :D :D

    ReplyDelete
  2. zbog ovog vaseg posta, sad mi se valja u snegu ko da sam dete :P

    ReplyDelete
  3. A stv ste mi mnogo slatki oboje :D Veliki pozdraaaaav :*

    ReplyDelete
  4. bolje da ste ga nazvali back to Childhood, bas ste cute :D :)

    ReplyDelete
  5. Zorannah dobija konkurenciju :D

    ReplyDelete
  6. Da ste malo aktivniji da stavljate post na dan dva bili bi ste jos bolji, ovako ste samo obicni blog, blog iz dosade.. POZDRAV :D

    ReplyDelete

 

FACEBOOK

Lookbook Katarina

Twitter Updates