Party planner



Ovu kombinaciju sam nosila na rodjendan mog mladjeg brata, a posto sam taj dan bila "party planner" imala sam previse obaveza tako da nisam stigla da slikam ovaj outfit. Juce sam izdvojila vreme i otisla sa Tamarom na Adu. Ovo slikanje cu definitivno pamtiti jer je bilo bas zabavno, malo smo se glupirale u toku slikanja. Ovaj komplet sam kupila u Zari pre par dana, kao i ove sandale. Odusevljena sam njim, takodje mi se svidja sto moze da se kombinuje i odvojeno, definitivno mogu da se naprave fenomenalne kombinacije. Iako sam razbila plavo beli komplet crvenim sandalama, nije mi bilo dovoljno, pa sam ukombinovala i zutu torbu. 

xoxo Katarina 
FA Choco Chic















Top ZARA
Skirt ZARA
Heels ZARA
Bag ARMANI JEANS












2 коментара:

  1. Sjajne ste, sjajni outfiti takodje !!
    http://petarsfahionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete

 

FACEBOOK

Lookbook Katarina

Twitter Updates