Many Events



Juce smo imali lepo ispunjeno popodne.. Prvo smo imali mali, svecani, intimni dogadjaj u Uscu tacnije u XYZ Premium Fashion Store, povodom njihovog novog ambasadora za Srbiju, Lene Kovacevic. Izbor ambasadora je sjajan jer je Lena jedna od najlepših žena u Srbiji. Bilo je zadovoljstvo gledati i slušati je..
Posle toga smo otisli na zatvaranje 24. Fashion Selection-a u hotelu Hyatt . Da zatvore FS imali su privilegiju Dragana Grncarski sa kolekcijom Esoteric i makedonski kreator Nenad Sekirarski koji je inspiraciju nasao u filmu "Osveta na zenski nacin". Vidimo se na jesen...

Ja kao sto sam vam i obecala u OVOM postu, da cu vam pokazati kako tigrasta haljina moze da izgleda dobro kad se kombinuje sa ravnom obucam, ali isto tako i sa visokom potpeticom. Tamari moramo da oprostimo sto je i ona ponovila svoj mornarski stajling (OVDE), ipak je dosla posle dva ispita... Mi je razumemo. 
Sto se tice moje kombijacije ja sam odlucio kad prodje svo ovo ludilo oko revija itd slikacu je opet tj uradicu pojedinacni post, posto sam ja odusevljen istom i smatram da zasluzuje poseban post. Potpuno sam odlepio za ovim patikama, nosim je 24/7 uz sta ide i uz sta ne ide, ali isto tako sam odlepio i za duksom iz HM-a, volim te dukseve sa nazivima gradova, a ovaj mi je idealan jer nije preterano debeo... Kako se vama cini?

Peace & Love,
FA CHOCO CHIC












2 коментара:

 

FACEBOOK

Lookbook Katarina

Twitter Updates