Cheerful Day


Posto je ovo bio prvi suncan dan posle onolikih kisa odlucile smo da odemo do Ade i tamo uradimo shooting. Kao sto vam je i Kaca rekla ovo slikanje je proslo jako zanimljivo i blesavo. Posto moje raspolozenje zavisi od vremena, zato sam se i odlucila za vesele boje. Ovu suknju inace volim da nosim, jer se lako kombinuje. Posto ja, ne znam iz kog razloga imam stvari u ormanu koje prosto zaboravim, zagubim, tako je bilo i sa ovim dzemperom, sasvim slucajno je ispao iz ormana, a dobro posluzio ovoj kombinaciji. Tu su i jedne od mojih omiljenih sandala koje sam kupila u Italiji prosle godine, i naravno Armani bag, za kojom sam poludela i morala da kupim u svim bojama.

Kiss, 
Tamara 






















Sweater STRADIVARIUS
Skirt STRADIVARIUS
Heels FOREVER 21 
Bag ARMANI JEANS


0 коментара:

Post a Comment

 

FACEBOOK

Lookbook Katarina

Twitter Updates